AppRadio SPH DA01 (Appradio 1) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb sinds kort een Appradio aangeschaft voor in mijn auto, nou heb ik alles goed geinstalleerd enzo.. bevalt allemaal prima. Nou is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppRadio SPH DA01 (Appradio 1)
Hallo iedereen,
Ik heb sinds kort een Appradio aangeschaft voor in mijn auto, nou heb ik alles goed geinstalleerd enzo.. bevalt allemaal prima. Nou is er één ding waar ik me aan stoor, en dat is dat ik geen gebruik kan maken van "Maps" of kaarten, ik kan hier wel op klikken op mijn Appradio maar dan zie ik alleen de map en kan ik hem niet als navigatie gebruiken..... dus ik kan geen plaatsen of dergelijke invoeren. Nou zag ik op een introductie filmpje van Pioneer dat dit wel mogelijk is, dus vandaar deze Topic. Heeft iemand hier verstand van? graag hoor ik wat van jullie! Ik gebruik zelf een Iphone 4S. met de nieuwste IOS. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sterk dat hij bij jou wel werkt. Ik kan met iOS 7 zelfs mn telefoon niet opladen. Zodra de stekker erin zit loopt alles vast.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heeft hier iemand een oplossing voor. heb de radio net gekocht voor dat ios 7 uit kwam en heb nu niets meer aan mijn radio. mooi verhaal. |
|
|||
|
|||
Begin eens met de nieuwste firmware in je appradio te zetten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er is sinds 23-10-13 nieuwe firmware zodat je appradio werkt met IOS 7.
Google firmware sph da01 RTFM. en klaar. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
You are welcome.
Daar heb je fora voor ;-) |
|
|||
|
|||
Heb ik ook gehad leuk apparaat maar een groot nadeel, alleen te gebruiken met een iPhone4, iphone 4S of iPod Touch 4e generatie (geen lightning). Alle oude modellen en modellen met lightning zal er niet op werken.
Ook wordt er geen updates meer gedaan, heb hem verkocht maar wel €250,-verlies op geleden in een half jaar tijd.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pioneer AppRadio ervaringen? (werken tomtom of navigon, Rev & DashCmd er op) | AETD | iPhone algemeen | 29 | 18-03-13 22:38 |
|
|