iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPod aan iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/14482-ipod-iphone.html)

micturion 12-06-08 19:52

iPod aan iPhone
 
Hallo,

Is het misschien mogelijk een ipod te koppelen aan een iphone?
Heb veel videos op mijn ipod staan en die kijk ik liever op een groter scherm. :)

P.

Destiny 12-06-08 20:25

Nee dat gaat niet d.m.v. een kabeltje ofzo?
Je kunt ze wel van je pc op de iPhone synchen.

forum.bericht 12-06-08 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door micturion (Bericht 126640)
Hallo,
Is het misschien mogelijk een ipod te koppelen aan een iphone?
Heb veel videos op mijn ipod staan en die kijk ik liever op een groter scherm. :)
P.

Er is software waarmee je van alles vanaf je iPod naar je PC kunt overhalen en dan kun je het vervolgens weer op de iPhone zetten.

micturion 13-06-08 10:12

Hmm..ja...maar 100+ GB gaat toch niet passen denk ik. :o

Maar ik las al dat er iPhones met 32GB gaan komen?...is het mogelijk deze 'eenvoudig' later te vervangen door grote flashcards?

Bomans 13-06-08 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door micturion (Bericht 126760)
Hmm..ja...maar 100+ GB gaat toch niet passen denk ik. :o

Maar ik las al dat er iPhones met 32GB gaan komen?...is het mogelijk deze 'eenvoudig' later te vervangen door grote flashcards?

Waar heb jij gelezen dat er 32GB uitkomt.
Enkel 8Gb en 16GB

En flashcards? Dat is niet mogelijk!

forum.bericht 13-06-08 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door micturion (Bericht 126760)
Hmm..ja...maar 100+ GB gaat toch niet passen denk ik. :o
Maar ik las al dat er iPhones met 32GB gaan komen?...is het mogelijk deze 'eenvoudig' later te vervangen door grote flashcards?

Alles kan natuurlijk. Maar de enige die je dat kan vertellen is de ontwikkelaar en (zelfs al zou die hier meelezen maar doet hij echt niet) die zal het jou echt niet vertellen.

Dus gewoon rustig afwachten.

micturion 13-06-08 10:30

ja idd.
thanks!

colliehome 13-06-08 10:33

Waarom zeg je 100 GB + als je "wist" dat er MAAR een 32 gb gaat komen. Danweet je toch ook dat er alles niet opkan. Je hebt max 1 GB nodig voor een film dus dan kan je op een 16 redelijk wat kwijt ( zo'n 10 GB aan film is zo'n 15 uur film) Moet wel genoeg zijn denk ik.

Een een groter schrem? daar hebben de meeste een TV voor toch. Daat kan je je iPod ook op aan sluiten he.

ulyss 13-06-08 17:43

Wil je iets kopiëren van de ene iPod naar een andere, dan is er nu de superhandige, gebruiksvriendelijke MiShare. Via dit apparaatje waarmee je 2 iPods met elkaar verbindt, kan je gemakkelijk en heel snel bestanden zoals vakantiefoto's, video's of muziek overzetten van de ene naar de andere iPod. Het is dus een gadget warmee je op een gebruiksvriendelijke manier bestanden kan uitwisselen. Zo kan je bv op vakantie je muziek delen met leuke mensen die je tegenkomt.
De MiShare is geschikt voor alle types van iPod: mini, nano, 3 G, 4G, 5G en 6G iPods. Het kost 100 dollar of omgerekend ongeveer 65 euro en kan online besteld worden op www.mishare.com


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.