iPod aan iPhone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het misschien mogelijk een ipod te koppelen aan een iphone? Heb veel videos op mijn ipod staan en die kijk ik liever op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod aan iPhone
Hallo,
Is het misschien mogelijk een ipod te koppelen aan een iphone? Heb veel videos op mijn ipod staan en die kijk ik liever op een groter scherm. P. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee dat gaat niet d.m.v. een kabeltje ofzo?
Je kunt ze wel van je pc op de iPhone synchen.
|
|||
|
|||
Er is software waarmee je van alles vanaf je iPod naar je PC kunt overhalen en dan kun je het vervolgens weer op de iPhone zetten.
|
|
|||
|
|||
Hmm..ja...maar 100+ GB gaat toch niet passen denk ik.
Maar ik las al dat er iPhones met 32GB gaan komen?...is het mogelijk deze 'eenvoudig' later te vervangen door grote flashcards? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Enkel 8Gb en 16GB En flashcards? Dat is niet mogelijk! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus gewoon rustig afwachten. |
|
|||
|
|||
ja idd.
thanks! |
|
||||
|
||||
Waarom zeg je 100 GB + als je "wist" dat er MAAR een 32 gb gaat komen. Danweet je toch ook dat er alles niet opkan. Je hebt max 1 GB nodig voor een film dus dan kan je op een 16 redelijk wat kwijt ( zo'n 10 GB aan film is zo'n 15 uur film) Moet wel genoeg zijn denk ik.
Een een groter schrem? daar hebben de meeste een TV voor toch. Daat kan je je iPod ook op aan sluiten he. |
|
|||
|
|||
Wil je iets kopiëren van de ene iPod naar een andere, dan is er nu de superhandige, gebruiksvriendelijke MiShare. Via dit apparaatje waarmee je 2 iPods met elkaar verbindt, kan je gemakkelijk en heel snel bestanden zoals vakantiefoto's, video's of muziek overzetten van de ene naar de andere iPod. Het is dus een gadget warmee je op een gebruiksvriendelijke manier bestanden kan uitwisselen. Zo kan je bv op vakantie je muziek delen met leuke mensen die je tegenkomt.
De MiShare is geschikt voor alle types van iPod: mini, nano, 3 G, 4G, 5G en 6G iPods. Het kost 100 dollar of omgerekend ongeveer 65 euro en kan online besteld worden op www.mishare.com |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone/iPod aan maximaal aantal PC's gelinkt... | Cesc | iTunes | 1 | 13-12-10 17:47 |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
Muziek: iPhone scherm aan houden bij gebruik iPod | J3D | Muziek, foto & video | 10 | 09-09-10 01:56 |
Games toevoegen aan iPod via iPhone Browser | kiezel | Archief | 7 | 18-08-08 21:22 |
|
|