Iphone plugje discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen. Wij hebben hier een stereoinstalatie staan waar ik voorheen altijd mijn Ipod op aansloot. Nu ik echter de iphone heb zoek ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone plugje
Hallo iedereen.
Wij hebben hier een stereoinstalatie staan waar ik voorheen altijd mijn Ipod op aansloot. Nu ik echter de iphone heb zoek ik een plugje om die in mijn Iphone te doen, en om daar dan weer het stekkertje van de stereo in te doen. Het zit namelijk zo, de 'ingang' van je Iphone hebben ze versmald oid waardoor het stekkertje er niet in kan. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Anders hoor ik het wel. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
En wat is een dock precies ?
EDIT: Ik weet al wat je bedoeld, die oplader waar je je Iphone rechtop in moet zetten. En inderdaad, het werkt. THANKS!. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
of je schaft een ipod shuffle sport case aan bij ebay voor +-5 euro, daar zit zo'n verloop plugje, kun je het overal gebruiken zonder dock
|
|
||||
|
||||
ja maar dat toont minder mooi
|
|