Iphone super beschermin discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na lang zoeken achter een goede case heb ik mij de incase slidercase gekocht (wit) Ik vertrek binnen een maand op scoutskamp en zoek nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone super beschermin
Na lang zoeken achter een goede case heb ik mij de incase slidercase gekocht (wit) Ik vertrek binnen een maand op scoutskamp en zoek nu iets voor extreme omstandigheden (Stof, vuil, vallen, zattigheid,...) Heeft iemand ervaring met een case die echt veel kan verdragen? Hij mag voor mij echt oerlelijke zijn! Het is echt voor het praktische !
THANKS ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb niet echt iets in gedachten, wel een vraagje
ben je tevreden met je slider case ? ik hem ook gekocht en is normaal al aangekomen in het thuisfrond maarja ik zit te blokken en kan hem dus nog niet gebruiken
|
||||
|
||||
Is dit misschien iets? iPhone Defender Case // OtterBox.com
Heb er verder geen ervaring mee, maar er staat wel: This case offers bump, drop and shock protection... |
|
||||
|
||||
Voor de bescherming tegen stof en vuil kun je zo'n waterdicht plastic hoesje kopen voor je rijbewijs /paspoort (aquapack).
Hierin kan je hem zelfs nog bedienen. Tegen vallen beschermt deze echter niet.
|
||||
|
||||
@Demonchild: De slidercase vind ik echt super...
@ lorske: ziet er prima uit maar iemand ervaring hiermee ?? @MP3-junky: nog nooit van gehoord... Waar vind ik zo iets? Heb je er zelf ervaring mee ? Laatst gewijzigd door Vmachien; 15-06-08 om 14:06. |
|
||||
|
||||
dinsdag zal ik hem hebben , ze zijn hem vandaag vergeten toeme toch
|
|
||||
|
||||
zo iets:
bij de xenos verkopen ze "budget versie" voor een paar euro |
|
||||
|
||||
Otterbox heeft er ook verschillende heb ik gezien op de website ze verkopen zelfs een armor shell voor de iphone met WATERPROOF earphones... voor als je onder water wilt luisteren naar je iphone... gekke THANKS !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone Super SIM met nieuwe iPhone | blingbling | Vodafone | 1 | 13-08-10 15:48 |
iphone is super traag | alfake | Jailbreak apps en thema's | 5 | 17-06-08 18:41 |
Iphone super warm tijdens het opladen | ferryl65 | iPhone algemeen | 3 | 10-05-08 14:44 |
|
|