Vodafone Super SIM met nieuwe iPhone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 jaar geleden een Super SIM abo afgesloten bij Vodafone voor mijn iPhone. Ze hebben toen mijn imei nummer vastgelegd omdat ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone Super SIM met nieuwe iPhone
Ik heb 2 jaar geleden een Super SIM abo afgesloten bij Vodafone voor mijn iPhone. Ze hebben toen mijn imei nummer vastgelegd omdat ik het abonnement alleen mocht gebruiken icm een iPhone. Nu komt deze week mijn iPhone 4 binnen, en wil ik switchen. Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is om een ander imei nummer te laten noteren, en of het nodig is?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja gewoon naar de vodafoneshop gaan en dan kunnen ze dat omzetten.
toen stond ook in de voorwaarden dat als je een andere iphone kreeg/kocht dat je dat kenbaar moest maken aan vodafone ivm het abo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim | timarea51 | Unlock | 5 | 20-01-11 23:03 |
Vodafone super sim only | Duprezz | Vodafone | 141 | 17-08-10 14:57 |
Vodafone super sim | rubbyphone | Vodafone | 3 | 06-04-09 14:54 |
Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G | VincentKooijman | Vodafone | 1 | 01-04-09 15:08 |
|
|