Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Vodafone biedt al een tijdje de Super Sim-Only abonnementen voor de iPhone aan. Ik vraag me echter af (ik kan hier nl. niets over vinden) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G
Vodafone biedt al een tijdje de Super Sim-Only abonnementen voor de iPhone aan. Ik vraag me echter af (ik kan hier nl. niets over vinden) wat nu (behalve de lagere sim-only prijs) zo speciaal voor de iPhone is aan dit abonnement.
Ik heb nl. (al) een gewone Vodafone simkaart. Als ik nu een simlockvrije iPhone koop en deze simkaart erin stop, dan heb ik toch ook gewoon 3G internet op de maximaal haalbare snelheid (lees 3,6 mbps voor Vodafone) zonder dat ik zo'n vreemd op IMEI gelockt abonnement voor 24 maanden hoef af te sluiten. Iemand die mij meer info hierover kan geven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Super SIM heeft onbeperkt internet, als je voor je normale sim dit ook wilt betaal je 9,50 euro per maand extra.
Voor 4 euro krijg je dan 200 bel/sms minuten per maand. Denk niet dat je dit met een normaal abonnement goedkopen kan krijgen. Je kan wel prepaid nemen als je niet veel belt en dan elke maand voor 9,50 euro internet blox aanzetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim | timarea51 | Unlock | 5 | 20-01-11 23:03 |
Vodafone super sim only | Duprezz | Vodafone | 141 | 17-08-10 14:57 |
Vodafone Super SIM met nieuwe iPhone | blingbling | Vodafone | 1 | 13-08-10 15:48 |
Vodafone super sim | rubbyphone | Vodafone | 3 | 06-04-09 14:54 |
|
|