Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er mensen die problemen hebben met internet&bellen sinds afgelopen week...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vodafone
Zijn er mensen die problemen hebben met internet&bellen sinds afgelopen week
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat voor problemen heb je dan precies ?
|
||||
|
||||
Gesprekken die wegvallen...en geen internet.... Met 4 van de 5 streepjes
|
|
|||
|
|||
Jaaa ik heb het ook, geen idee waar het aan ligt.
|
|
||||
|
||||
Heb je ook dat als je 3G uitzet wel normaal kan bellen...en langzaam kan internetten?
|
|
|||
|
|||
Jeps, schakelt tie naar gprs
|
|
||||
|
||||
Heb jij dan contact gehad met Vodafone...want ik werd afgescheept dat het aan mn tel zou liggen.
Zijn wij de enigste 2 die er last van hebben???...Want dan zou het toch miss de telefoon zijn |
|
|||
|
|||
geen idee, ik vanaf morgen even mijn tmobile sim erin doen, kijken wat ie dan doet.
|
|
||||
|
||||
Ja ik ga morgen mijn kaart in een ander i4 proberen
|
|
|||
|
|||
Dag mensen, jullie probleem is voor mij ook herkenbaar. na het uitzetten van 3G was mijn bereik vele malen beter. het ligt niet aan jullie toestel. ik geloof dat het aan de 4.0.1 update ligt.
16GB,4.0.1,ulocked en JB'ed met JBme. |
|
||||
|
||||
Jaa ok.. Maar optische heeft het bij mij wel bereik.. En dan toch gesprekken die weg vallen en geen internet... Vandaag werkt het wel perfect,, dus had het geen zin om mijn sim in een andere i4 te proberen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal | Luckysunnie | Overige providers Nederland | 31 | 16-08-09 23:36 |
|
|