iphone in logitech audio systems discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) zojuist een iphone binnen gekregen met 1.1.4 erop en geunlocked maar als ik hem in een logitech audio systeem zet dan werkt hij niet als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone in logitech audio systems
zojuist een iphone binnen gekregen met 1.1.4 erop en geunlocked maar als ik hem in een logitech audio systeem zet dan werkt hij niet als een ipod.
ik heb het ook niet even in de winkel geprobeerd met andere systemen die normaal een ipod kunnen afspelen maar ook hier niets.... is dit vaker voorgekomen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb mijn iphone 8GB ook in een logitech speakerset gestoken maar bij mij werkte het van de eerste moment
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone ism Logitech? | saninl | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 23-01-10 22:03 |
Logitech MM32 portable speaker compatible met Iphone?? | Dr34mer | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 24-06-08 01:24 |
Muziek: logitech luidsprekers | john wings | Muziek, foto & video | 1 | 19-05-08 16:28 |
|
|