iPhone scherm aan houden bij gebruik iPod discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn iPhone de iPod functie gebruik, gaat het scherm na (de ingestelde tijd) verloop uit. Is er een mogelijkheid om bij de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone scherm aan houden bij gebruik iPod
Als ik op mijn iPhone de iPod functie gebruik, gaat het scherm na (de ingestelde tijd) verloop uit. Is er een mogelijkheid om bij de iPod functie van de iPhone het scherm aan te houden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tenzij je de instelling aanpast niet.
|
|
|||
|
|||
Beste Moderator,
heb zitten kijken/zoeken/proberen op mijn iPhone, maar zie niet welke instellingen aangepast behoren te worden. Zou je me op weg kunnen helpen? |
|
||||
|
||||
Wel, die instelling waarbij je instelt dat het licht na een tijdje moet uitgaan.
|
|
|||
|
|||
INSTELLINGEN - Algemeen - Automatisch slot
Daar kan ik dus kiezen tussen 1, 2, 3, 4 & 5 minuten ...... da's korter dan dat ik gebruik wil maken van de iPod functie. Dus ik denk dat of ik niet bij de juiste keuze kijk of dat jij abuis bent. |
|
||||
|
||||
Ik doel op: Instellingen -> Algemeen -> Automatisch slot -> Nooit.
|
|
|||
|
|||
Dat is niet te kiezen ...
|
|
||||
|
||||
Normaal gezien is dat de laatste optie in het rijtje.
|
|
|||
|
|||
Dit is wat ik zie bij Automatisch slot. Versie IoS: 4.0.2 (8A400). iPhone4 16Gb |
|
|||
|
|||
Na de 4.1 update staat er "nooit" bij de keuzes van het automatisch slot.
|
|
|||
|
|||
Geen 4.1 update voor nodig hoor. Heb ook 4.0.2. en er staat keurig "nooit" als keuze in het rijtje.
|
Labels |
ipod functie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste app financiën bij houden. | Twigg | iPhone Apps | 1 | 22-01-11 12:43 |
zwart scherm bij video ipod | Mickeymii | Muziek, foto & video | 0 | 31-10-10 01:24 |
Scherm weer niet meer aan bij bellen. | Tmzz | iPhone algemeen | 2 | 08-08-10 14:35 |
Locatie bij houden en op website zetten. | Boy van Baal | iPhone Apps | 0 | 16-07-10 11:37 |
|
|