//

Scherm weer niet meer aan bij bellen.

Scherm weer niet meer aan bij bellen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een iPhone 3G die prima werkte, tot ik firmware 4.0 erop zette. Bij het bellen wordt het scherm normaal gesproken gedimt als je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-10, 08:14
Tmzz Tmzz is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 16
Standaard Scherm weer niet meer aan bij bellen.

Ik had een iPhone 3G die prima werkte, tot ik firmware 4.0 erop zette. Bij het bellen wordt het scherm normaal gesproken gedimt als je iets (vaak je oor) voor de sensor houdt. Haal je dit weg, dan gaat je scherm weer aan. Maar sinds 4.0 wil mijn scherm niet meer aan, nadat die sensor dus geactiveerd is en mijn beeldscherm gedimt. Ik houdt bij bellen dus dat zwarte scherm en niet het normale telefoonscherm. Dit is zeer vervelend omdat ik hierdoor moet ophangen met de lock knop, ik nooit meer mijn telefoon op luidspreker kan zetten en nooit kan bellen en tegelijkertijd iets anders kan checken. Nadat ik gebeld heb, heeft mijn iPhone nu ook ongeveer 5 seconde nodig voordat hij weer ergens op reageert. Meteen na bellen krijg ik dus onder geen beding het 'slide to unlock' scherm te zien.
Ik dacht eigenlijk dat het een kapotte sensor in mijn 3G was.
Gister heb ik een iPhone 4 gekocht en die werkte goed nadat hij geactiveerd was. Even mee gebeld, heerlijk zo'n werkend scherm. Maar nadat ik hem synchroniseerde met mijn oude back-up kreeg ik meteen precies
hetzelfde probleem met deze iPhone 4 als ik met mijn 3G had.*
Hieruit heb ik dus opgemaakt dat het een probleem in de software is.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen bij mijn iPhone 4? (Behalve hem als nieuwe iPhone te syncen want dan ben ik oa al mijn contacten kwijt.)
Of is er een switch voor sbsettings waarmee ik die sensor uit kan zetten, want ik heb liever dat mijn scherm helemaal niet gedimd wordt tijdens het bellen dan de hele tijd.
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-10, 08:32
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Is een bekende bug.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 08-08-10, 13:35
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

Heb net het zelfde probleem nu op m'n 3GS... Nog steeds geen raad
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: iPhone scherm aan houden bij gebruik iPod J3D Muziek, foto & video 10 09-09-10 00:56
scherm niet zwart tijdens bellen dureco iPhone algemeen 0 03-03-10 14:10
Nummerherkenning aan via adresboek, uit bij normaal bellen. B3rt iPhone algemeen 6 16-06-09 12:23
Scherm snel op zwart bij bellen Q-one iPhone algemeen 4 13-01-09 20:32
Scherm gaat niet uit tijdens bellen alikarakas iPhone algemeen 2 03-12-08 15:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.