Nummerherkenning aan via adresboek, uit bij normaal bellen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een mogelijkheid om nummer herkenning uit te schakelen en voor personen in je adresboek aan te zetten? Ik weet dat je bij "instellingen" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nummerherkenning aan via adresboek, uit bij normaal bellen.
Is er een mogelijkheid om nummer herkenning uit te schakelen en voor personen in je adresboek aan te zetten?
Ik weet dat je bij "instellingen" je nummer herkenning uit en aan kunt zetten, mij gaat het erom dat nummer herkenning UIT staat als ik een onbekende bel en als ik iemand uit mijn contact/adres boek bel dat nummer herkenning dat AAN staat. Kan dit, zo ja hoe?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik vind het een slim idee, best iets voor te zeggen, maar ben nog niet iets dergelijks tegen gekomen.
|
|||
|
|||
Citaat:
#31# voor het nummer zorgt dat je eigen nummer voor dat gesprek uitgeschakeld wordt. dus gewoon #31#0612345678 bellen en het is klaar. |
|
||||
|
||||
#31#612345678 zonder 0 denk ik dan. Er van uitgaande dat 31 van +31/031/0031, de Nederlandse landcode, komt.
|
|
||||
|
||||
Bij instellingen naar telefoon en dan nummer herkenning daar kan je het uit zetten en aan zetten
|
|
|||
|
|||
Nope want dan moet je #31#0031612345678 bellen. Want # geeft geen internationale code aan
|
|||
|
|||
Allemaal leuk en aardig maar dat was niet de vraag/probleem.
Ik zocht een manier dat als ik personen in mijn adres boek bel deze dan herkenbaar gebeld worden en als ik een ander nummer bel wel onherkenbaar. De code's ervoor zetten is me bekend, dit is te omslachtig, als je het per ongeluk vergeet is je nummer bekend. (gebruik mijn privé tel ook regelmatig voor mijn werk, dit nr mag niet bekend worden) Misschien dat iemand dit kan "maken". bv automatisch als je vanuit je adresboek of favoerieten belt dat ie een code mee belt dat het wel herkenbaar is, dan kun je nummer herkenning standaard uit zetten in de instellingen. Alles wat je belt is onherkenbaar behalve via je adresboek/favo's.. |
Labels |
adresboek, favorieten, nummer herkenning |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm weer niet meer aan bij bellen. | Tmzz | iPhone algemeen | 2 | 08-08-10 14:35 |
Bellen uit Wi-Fi aan? | amstelwonen | Wi-Fi | 2 | 09-05-10 16:31 |
Kan vanuit Outlook niet bellen, wel normaal | reptovis | iPhone algemeen | 2 | 05-04-10 02:47 |
Geluid uit knop gaat aan tijdens bellen | beeldbuis | iPhone algemeen | 6 | 14-05-09 17:47 |
Na hardware hack, niet 'normaal' bellen wie kan helpen? | mploeg | Unlock [archief] | 3 | 10-02-08 14:09 |
|
|