Locatie bij houden en op website zetten. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmorgen, Nu ga ik bijna op vakantie, en dit lekker door Nederland met vrienden met de boot! Nu leek het mij leuk om mijn reis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Locatie bij houden en op website zetten.
Goedenmorgen,
Nu ga ik bijna op vakantie, en dit lekker door Nederland met vrienden met de boot! Nu leek het mij leuk om mijn reis vast te leggen en dat deze dan te bekijken is op mijn website! traveljournal dat is een mooi programma alleen ik zoek er een die werkt met multitasking zodat ik ook anderen dingen kan doen! Is dit Miss mogenlijk met MobileMe! Bedankt, Edit: Ik heb wat gevonden http://chrisalvares.com/blog/?p=87 dit is alleen met een jailbraik is het ook mogelijk zonder jailbraik? en dan met multitasking Laatst gewijzigd door Boy van Baal; 16-07-10 om 13:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste app financiën bij houden. | Twigg | iPhone Apps | 1 | 22-01-11 12:43 |
Een app om winst ed bij te houden? | janvandijk96 | iPhone Apps | 1 | 22-10-10 11:59 |
[hulp?] Bestaande website naar Webapp zetten? | iefow | iPhone Apps | 0 | 18-04-10 12:46 |
gezocht: app om uren bij te houden | rocksnor | Jailbreak apps en thema's | 10 | 10-04-10 19:09 |
je locatie uploaden naar website | mkrve | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-05-08 16:36 |
|
|