Beste app financiën bij houden. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik zoek een app die mijn financiën kan bij houden. Ik heb geen vat salaris maar iedere maand andere klanten. Dus iedere maand wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste app financiën bij houden.
Hallo
Ik zoek een app die mijn financiën kan bij houden. Ik heb geen vat salaris maar iedere maand andere klanten. Dus iedere maand wil ik iets anders bij inkomsten invullen. Het is meer om een terugblik te hebben dan bij te houden wat ik nog kan uitgeven. Ik heb er zo veel gezien in de AppStore en nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Kan iemand mij een aanbevelen? Het maakt niet uit of deze betaald is of gratis. BVD |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
HomeBudget voor iPhone en iPad.
Sync. via Wi-Fi metelkaar. Een geweldig programma voor al je financiële zaken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een app om winst ed bij te houden? | janvandijk96 | iPhone Apps | 1 | 22-10-10 11:59 |
Muziek: iPhone scherm aan houden bij gebruik iPod | J3D | Muziek, foto & video | 10 | 09-09-10 01:56 |
Locatie bij houden en op website zetten. | Boy van Baal | iPhone Apps | 0 | 16-07-10 11:37 |
gezocht: app om uren bij te houden | rocksnor | Jailbreak apps en thema's | 10 | 10-04-10 19:09 |
|
|