iPhone 4 gebruiken met oude iPad Keyboard dock vraagje discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik gebruik me oude iPad 1 keyboard dock nu als toetsenbord voor me iPhone 4 hier is te zien dat het werk iPad Keyboard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 gebruiken met oude iPad Keyboard dock vraagje
Hallo,
ik gebruik me oude iPad 1 keyboard dock nu als toetsenbord voor me iPhone 4 hier is te zien dat het werk iPad Keyboard Dock iPhone Demo - YouTube Ik zoek me alleen al dagen rot hoe je met sms of iMessage direct kan verzenden met je toetsen bord en niet op send hoeft te drukken op je beeldscherm lees verschillende dingen alt+d cmd+shift+enter noem maar op maar dat werkt niet ben ook al opzoek naar een Cydia tweak geweest maar ben beetje klaar met Google en forums met allemaal onzin hoop dat iemand hier een goede tip voor me heeft alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan alleen met apps die CR/LF (Carriage Return/Line Feed) gebruiken om iets te verzenden. Messages kan dat niet.
|
|
|||
|
|||
mm oke jammer
ook nog geen tweak voor gemaakt? thnx |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad dock keyboard of wireless keyboard ? | ibert | iPad algemeen | 11 | 26-10-10 00:37 |
Ipad keyboard dock op iPhone 4 | Ciao | iPad algemeen | 2 | 09-09-10 23:42 |
iPad (keyboard) dock | marcoryn | iPad algemeen | 2 | 04-05-10 16:46 |
|
|