[Filmen] Camera stok/mount GoPro achtig discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jullie kennen ongetwijfeld wel zo een go pro stok, om jezelf mee te filmen. The $4.68 GoPro Pole & It Extends to 5 Feet | ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[Filmen] Camera stok/mount GoPro achtig
Jullie kennen ongetwijfeld wel zo een go pro stok, om jezelf mee te filmen. The $4.68 GoPro Pole & It Extends to 5 Feet | Photoyaking
Zie link. Ik wil iet vergelijkbaars doen met mn iPhone 5, om icm de SloPro app, goed te kunnen filmen, voornamelijk voor trainingen op de ijsbaan, maar om een keer icm een otterbox defeder te gebruiken zo ook niet verkeerd zijn. Ik heb het internet afgespeurd, maar ben niks kant en klaars tegen gekomen. Heeft iemand misschien een idee, of er losse stokken (daar zou ik via de bouwmarkt nog wel aan kunnen komen), en van die mounts voor de iphone zijn, met een ronde bevestigingsvorm, om aan de stok vast te maken. Ben benieuwd naar jullie ideeen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op dx.com staat er 1 voor de iphone 4. Misschien met een kleine aanpassing handig?
lgr-zp Portable Handheld Flexible Monopod for iPhone 4 / 4S + Camera - Black - Free Shipping - DealExtreme |
Labels |
go pro, mount |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ruis met filmen Camera iPad 2 | carlahofman | iPad algemeen | 2 | 27-08-11 20:17 |
Iphone 4 vs GOpro camera | miguellio | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 27-11-10 19:38 |
|
|