iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iphone naar auto AUX ingang (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/14766-iphone-naar-auto-aux-ingang.html)

cypher21 24-07-08 11:31

MCNO: icelink zou perfect zijn, maar werkt volgens mij (nog) niet met de iphone

Redchilly 24-07-08 11:41

Ice-link is ook een mooi systeem, maar minder uitgebreid dan b.v. de Harman Kardon.
Soort universeel aalsluiting voor bijna alle merken autoradio's.
Ik weet alleen niet of deze de iPhone ondersteunt (denk het wel, iPhone werkt in bijna alles wat voor iPod geschikt is).

Misschien handig om te weten, wat voor merk/type radio heb je?
Dan kan ik eens kijken wat er eventueel mogelijk is voor jou.
Enne, natuurlijk wil een garage je niet de goedkoopste oplossing aansmeren ;)

MCNO 24-07-08 11:54

Ik dácht dat er een Panasonic in zat, ben het aan het na speuren.

Het is een combi met Full Map navigatie.

Pete.Z 25-07-08 12:34

Ik heb sinds vandaag de Griffin AutoPilot,een lader op de dock connectie,en een 3.5 kabeltje naar de radio,en het werkt perfect met de iphone 3G.
Laden en muziek in de auto.

macron 27-07-08 09:11

Te gek.... die griffin autopilot. ik heb ook net een nieuwe iPhone 3G, en de aansluitingen van de iPhone van de 1e generatie laadt niet meer op.Officieel staat er niet dat'ie ook werkt op de 3G iPhone, maar bij jou laadt'ie dus op en het afspelen via de AUX werkt ook?

bbilsen 20-08-08 11:39

HEy guys, ik heb via ebay een kabeltje gevonden in HK voor 7 euro. Werkt perfect. Ik moet geen volume meer aanpassen op mijn Iphone en de kwaliteit is perfect!

MCNO 20-08-08 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 152051)
MCNO: icelink zou perfect zijn, maar werkt volgens mij (nog) niet met de iphone

Volgens "de geleerden" werkt het idd nog niet met de Iphone :(

@ bbilsen, heb je wat meer info (link!) over je oplossing en in welke situatie heb je de oplossing gevonden?

cypher21 20-08-08 13:06

ik heb nu zelf deze
Car AUX Audio Cable Lead Connector to 3.5mm for iPod UK - eBay, Car Kits, Apple iPod Accessories, MP3 Player Accessories, Consumer Electronics. (Eindtijd 24-jul-08 08:58:29 CEST)

laadt helaas niet op, maar wel goed geluid

bbilsen 20-08-08 13:29

Die Hong Kong oplossing van 7 euro is:

Ga op ebay en query op dit:
CAR AUDIO INPUT 3.5MM AUX CABLE CONNECT IPOD DOCK VIDEO

Link:

eBay.ie: iPod Car Stereo Dock Connector to Aux 3.5mm Audio Cable (item 270265163195 end time 20-Aug-08 16:14:40 BST)

oscar 25-08-08 11:47

ice link
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCNO (Bericht 173259)
Volgens "de geleerden" werkt het idd nog niet met de Iphone :(

Nou, volgens makers van de IceLink (toch ook aardig geleerd) werkt het wel: zie deze website! Je krijgt alleen de melding dat de iPhone in airplane modus wil gaan. Maar goed, dat doet ie bij mijn JBL speakers ook.

kijf 26-08-08 13:03

Ik heb een ice link van icepod.nl
het werkte super met mijn ipod nano

nu heb ik een iphone daar werkt hij ook super mee alleen laad hij niet op....

nou had ik op mijn ipod nano 5 afspeel lijsten en die kon ik dan onder de knoppen 1t/m5 bedienen

ik heb dit ook op mijn iphone gedaan en dat werkt ook prima maar nou wil ik eigenlijk gewoon mijn muziek uit kiezen via mijn iphone niet meer via mijn radio
dit omdat ik dan kan zien wat er afspeeld en ik niet aan de 5 afspeel lijsten vast zit

maar als ik mijn iphone aansluit op de ice link komt er in beeld aangesloten accessoire en dan kan ik niet meer in mijn ipod menu

kan ik dit omzeilen ? om hem dan gewoon via de ipod te bedienen ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.