Glazen Screenprotector hergebruiken? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, een winkel heeft voor mij de screenprotector geplakt, maar heeft het niet grondig schoongemaakt waardoor er een paar stofjes onder het scherm zitten. Kun ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Glazen Screenprotector hergebruiken?
Hoi, een winkel heeft voor mij de screenprotector geplakt, maar heeft het niet grondig schoongemaakt waardoor er een paar stofjes onder het scherm zitten. Kun je een glazen protector hergebruiken? Zoja hoe krijg ik hem het beste schoon? Met plakband?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Terug naar de winkel gaan en ze er een andere op doen of je geld terug
Hun hebben het niet goed gedaan |
|
|||
|
|||
Zo lullig ben ik niet hij deed hem er gratis op, de protector kostte ook maar 3 euro. Mijn vraag is gewoon of je hem kunt hergebruiken.
|
|
|||
|
|||
De kans dat je hem èn schoon, èn er weer mooi op krijgt is uiterst klein.
Gewoon weg gooien dus, en een nieuwe gaan halen. |
|
|||
|
|||
Oke dan kijk ik t misschien nog een tijdje aan, of ik haal er wel een. Heb je tips om hem er zonder luchtbellen op te krijgen? Gewoon alleen goed schoonmaken?
|
|
|||
|
|||
een glazen screenprotector voor maar 3 euro ???
|
|
|||
|
|||
Koop doekjes voor brillen en gebruik die voor de screenprotector. Zo gebruik ik mijn screenprotector van 3 jaar oud
|
|
|||
|
|||
Heb hem er zelf opgedaan, een nieuwe. Ja 3 euro is niet duur en gewoon prima ding. Goedkoop is niet altijd duurkoop😉
|
|
|||
|
|||
@dennissch, je bedoelt een screenprotector en niet "glazen screenprotector" aangezien dat erg goedkoop is € 3,- voor een screenprotector van gehard glas.
|
|
|||
|
|||
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen inderdaad, hij voelt idd niet hard aan. Maar je ziet en voelt nauwelijks dat hij er op zit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s waterschade, touchscreen hergebruiken? | mattnlx | iPhone algemeen | 1 | 05-08-13 00:37 |
|
|