Tips voor iPhone hoesje? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben opzoek naar een goed en goedkoop hoesje (maximaal 20 euro), ik wil niet teveel aan hoesjes uitgeven namelijk. Weet u een goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tips voor iPhone hoesje?
Hallo,
Ik ben opzoek naar een goed en goedkoop hoesje (maximaal 20 euro), ik wil niet teveel aan hoesjes uitgeven namelijk. Weet u een goed hoesje? M.V.G. Pimh |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
He Pimh,
Als je opzoek bent naar een goede bumper case dan kan je al bijvoorbeeld terecht bij action of big bazar. Voor een leuke prijs hebben deze prima bumper cases. Wil je veel keuze hebben en er even opwachten kan je ook op ebay kijken en heb je een grote keuze voor 20 euro. http://www.ebay.com/sch/i.html?_saca...5+case&_sop=15 |
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
|
|