Geheugen van 32 gb overzetten op 16 gb iPhone? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een iPhone 5s met 16 gb aan geheugen. Een vriend van mij heeft de 32gb versie. Nu heeft hij deze van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geheugen van 32 gb overzetten op 16 gb iPhone?
Ik heb nu een iPhone 5s met 16 gb aan geheugen. Een vriend van mij heeft de 32gb versie. Nu heeft hij deze van een iets te grote hoogte laten vallen en ja je weet het al, total lossssssss.
Mijn vraag is nu, kan ik het geheugen van deze 32gb versie overzetten op mijn 16 gb versie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan moet je heel het logic board vervangen. De geheugenchip uit die gesneuvelde iPhone solderen en in jouw iPhone installeren is zo goed als onmogelijk. Bovendien spelen er nog een aantal andere dingen mee.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe overzetten van alle bestanden van iphone | reverser | iPhone algemeen | 3 | 20-09-13 15:54 |
Het kiezen van geheugen voor de iPhone 5 | kickass | iPhone algemeen | 19 | 01-10-12 21:42 |
Geheugen van iPhone 3GS onbruikbaar maken | Markgoessens | iPhone algemeen | 5 | 17-02-10 20:34 |
|
|