Iphone 5 earpods ingang werkt niet goed discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds vorig jaar heb ik de Iphone 5. Sinds ongeveer 2 maanden kamp ik met een probleem. De ingang voor de earpods werkt niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 earpods ingang werkt niet goed
Beste,
Sinds vorig jaar heb ik de Iphone 5. Sinds ongeveer 2 maanden kamp ik met een probleem. De ingang voor de earpods werkt niet zoals het zou moeten, wanneer ik mijn earpods erin steek gaat hij erin maar niet helemaal. Met als resultaat dat af en toe de muziek hapert. Ook werkt mijn volumeregeling van mijn earpods niet. Heeft iemand een oplossing, graag hoor ik het. Groeten, Roy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zit er geen troep of stof in de earpods ingang?
|
|
|||
|
|||
Nee heb ik al eruit gehaald. In mijn ipad passen de oortjes wel goed. In mijn iphone klikt hij niet vast.. Iemand anders een oplossing of hoe je het beste die ingang schoon kunt maken?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2014 om 23:13 ---------- Met behulp van een naald toch veel stof eruit gehaald. Nu werkt het weer. Bedankt voor de reactie. |
|
|||
|
|||
Geen dank! Mooi dat het opgelost is met deze simpele handeling
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone 4s werkt niet goed | danny1997 | iPhone algemeen | 3 | 20-03-14 18:30 |
find my iphone werkt niet goed | flauwekel | iPhone Apps | 3 | 29-10-12 18:51 |
iPhone 4, werkt niet goed. | gon1234abcd | iPhone algemeen | 23 | 06-08-10 00:24 |
coverflow op iphone werkt niet goed!! | kelly | iPhone algemeen | 12 | 26-01-09 19:09 |
Iphone werkt niet goed | Larsmanson | Unlock [archief] | 8 | 31-03-08 18:29 |
|
|