Witte balkjes op scherm discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een tijdje geleden kocht ik een iphone bij de telecomshop. Deze vertoonde witte balkjes bovenaan het scherm; Soms zijn ze harder/minder goed te zien, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Witte balkjes op scherm
Hallo,
Een tijdje geleden kocht ik een iphone bij de telecomshop. Deze vertoonde witte balkjes bovenaan het scherm; Soms zijn ze harder/minder goed te zien, soms verdwijnen ze. Het gaat samen met het totaal flippen van de iphone, dingen doen die ik niet vraag, niet kunnen typen, etc. Weet iemand wat dit is er of er iets aan te doen valt? Het was trouwens al zo voor het breken van het scherm. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Storing in het scherm? Witte balkjes bovenaan | arvidvp | iPhone algemeen | 0 | 10-10-13 00:26 |
Witte wazige ring in scherm 4s | joostlim | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 01-10-13 22:23 |
Witte puntjes in scherm iPhone 4 | ruudcnl | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 18:03 |
diffuse witte plek in scherm | Tuur | iPhone algemeen | 5 | 17-02-13 17:59 |
Witte puntes in het scherm | henque | iPhone algemeen | 4 | 01-11-11 22:06 |
|
|