//

iPhone werkt niet meer in Dension autohouder

iPhone werkt niet meer in Dension autohouder discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een dension autohouder voor de ipod en deze deed het tot vandaag ook prima met de iPhone. Sinds vandaag krijg ik in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-07, 21:11
chander chander is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 7
Standaard iPhone werkt niet meer in Dension autohouder

Ik heb een dension autohouder voor de ipod en deze deed het tot vandaag ook prima met de iPhone.
Sinds vandaag krijg ik in de Densionhouder een display op de phone met Ipod gekoppeld en ik kan dan niet meer de ipod functies op de iphone bedienen..
Iemand enig idee hoe dit ineens komt?
Ik kon gewoon de iphone bedienen met de hoes op de display en controle op alle functies...
Strange, wie helpt?

Chander
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-07, 14:23
erkaninho erkaninho is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 1
Standaard

Ik heb dezelfde probleem nu, ik dacht dat het kwam omdat ik de iphone bij bij iemand anders op de mac ging aansluiten, heel vreemd allemaal bij dension support staat wel dat de ice link plus nog niet te gebruiken is met de iphone. ook is de geluid nu veel minder lijkt net of alleen de voorste speakers werken

erkan
  #3  
Oud 29-11-07, 14:59
chander chander is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 7
Standaard

Ik ben er uit.
Je moet via de instellingen van de dension weer de HAND bediening voor de iPod instellen, dan ben je het weer kwijt!
Succes

Chander
  #4  
Oud 19-12-07, 14:06
fatlobster's schermafbeelding
fatlobster fatlobster is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 27
Standaard

Moet overigens zeggen dat het wel heel erg lekker werkt zeg met zo'n Dension. Scheelt ook weer een aparte Iphone autolader. Super!
  #5  
Oud 18-03-09, 21:45
mauritsroks mauritsroks is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 11
Standaard

ik heb geen dension of weet niet wat het is maar als ik op ipod van m'n iphone druk dan verschijnt er even 3 seconden een soort nieuw porgrammatje maar dan is alles wit en de bovenste balk is lichtblauw en dan sluit ie weer af,, ik reset m nu dus al mn gegevens zijn weg helaas hoop dat ie het straks weer doet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone werkt niet meer! coolrds iPhone algemeen 4 24-08-10 14:02
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46
Iphone werkt niet meer.. Stoepkrijt Archief 3 30-09-08 15:14
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:06.