Batterij laadt niet volledig op discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPod 7 van augustus 2015 heeft volgens Battery Doctor en volgens Coconut Battery nog nooit een volledige oplaadcycle gehad. 100 % opgeladen meldt de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij laadt niet volledig op
Mijn iPod 7 van augustus 2015 heeft volgens Battery Doctor en volgens Coconut Battery nog nooit een volledige oplaadcycle gehad. 100 % opgeladen meldt de iPod, maar de twee genoemde apps geven 98,8 % en 13mah te weinig lading.
Kan dit nadelige gevolgen hebben voor mijn iPod ? Bij Instellingen Algemeen wordt het aantal volledige cycli niet meer vermeldt; op mijn iPod van 2012 was dit nog wel het geval maar na updates en/ of batterijvervanging niet meer. Wie kan mij raad geven ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
laadcycli, oplaadprobleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whats app contact laadt niet volledig | pneijs78 | iPhone Apps | 5 | 16-07-14 15:47 |
Iphone 5 laadt niet volledig op (35%) | Elinexo | iPhone algemeen | 2 | 31-03-13 23:39 |
Batterij laadt niet op | elske | iPhone algemeen | 99 | 03-08-12 12:05 |
Batterij laadt niet volledig op. | Pl4y0r | iPhone algemeen | 2 | 10-01-11 11:13 |
|
|