//

Andere maat screenprotector

Andere maat screenprotector discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Doordat ik om mijn telefoon een 360 graden hoesje heb zitten, past een normale screenprotector niet op mijn telefoon. Ik ben daarom opzoek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-01-17, 15:26
danilogers danilogers is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 1
Standaard Andere maat screenprotector

Beste forumleden,

Doordat ik om mijn telefoon een 360 graden hoesje heb zitten, past een normale screenprotector niet op mijn telefoon. Ik ben daarom opzoek naar een screenprotector ter grootte van alleen het scherm, en dus niet het witte (in mijn geval) om het beeldscherm heen. Ik heb op internet gekeken, maar ik kom overal alleen maar screenprotectors tegen die over de complete voorkant van de iPhone zitten. Weet iemand misschien waar ik zo'n soort screenprotector kan vinden, of hoe deze maat heet, zodat ik zelf op internet kan kijken.

Heel erg bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Dani
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-17, 11:43
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Als je die nog nodig hebt moet je z'n full body hoesje halen op een van de Chineese website's en dan alleen de screen protector gebruiken ervan, deze heeft het zelfde formaat als het lcd van je iphone.
Reageren

Labels
iphone, screenprotector



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Fotos niet op maat maken? borgqueenx iTunes 1 08-03-09 14:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.