//

Honeywell Lyric C1 camera toevoegen aan Homekit?

Honeywell Lyric C1 camera toevoegen aan Homekit? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Op enkele sites las ik dat de Lyric C1 camera geschikt is voor Homekit. Maar ik weet echter niet hoe ik deze kan toevoegen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-06-18, 17:22
JohnKanon JohnKanon is offline
• iOS 11.4
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2018
Berichten: 1
Standaard Honeywell Lyric C1 camera toevoegen aan Homekit?

Hallo,


Op enkele sites las ik dat de Lyric C1 camera geschikt is voor Homekit.
Maar ik weet echter niet hoe ik deze kan toevoegen aan Homekit.


Er is geen homekit code en als ik kijk in de app van Homekit , zie ik het de luric app ook niet staan tussen 'Accessoires die een schakel accessoire gebruiken' ? (Philips Hue staat er wel tussen).


De camera werkt wel met de Honeywellapp.


Iemand die me verder kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-18, 16:12
Johhnywalter Johhnywalter is offline
• iOS 2.0.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2018
Berichten: 4
Standaard

Camera is geweldig !! de helderheid zelfs in de nachtzichtmodus was geweldig. Het geluid en de gevoeligheidsinstellingen zijn geweldig !! Dit is waar we de problemen hadden ...
Eerste item is dat het apparaat erg warm aanvoelt en je bijna verbrandt. Ik zou denken dat dit een veiligheidsrisico zou zijn dat ze ons misschien hebben getest of gewaarschuwd !!
Het tweede item dat ik heb is dat het wordt geadverteerd en zelfs in de details wordt beschreven dat het tweerichtingsaudio is. Zeer VERKEERD. We wilden een eenheid die we in onze camper konden plaatsen en onze twee kleinere honden in de gaten konden houden, en ervoor konden zorgen dat ze niet blaften over alle vallende bladeren. We testten bij ons thuis en konden heel duidelijk alle geluiden horen en zelfs de gevoeligheid van de geluiden die je kon horen aanpassen. Toen we probeerden terug te praten met de honden om te stoppen, beseften we dat ze ons niet konden horen. We hebben het thuis getest en hebben ontdekt dat er echt geen geluid uit het apparaat komt. Ik nam contact op met Honeywell en ze waren het erover eens dat de luidspreker niet echt werkt, maar met het nieuwe model zou de Lyric C2 een kleine upgrade hebben. DOE "T adverteren als je het niet hebt.
Waar het op neer komt is dat als we het niet voor onze honden zouden gebruiken en geen tweewegs audio nodig hadden, ik het een 4 had gegeven. De opwarming is ook een groot veiligheidsprobleem

Laatst gewijzigd door Johhnywalter; 10-07-18 om 08:33.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:56.