Geluid op headset discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Voor het bellen heb ik een Plantronics headset voor pc (sjype en voip) en iphone. Werkt perfect. Maar af en toe wil ik ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid op headset
Hoi,
Voor het bellen heb ik een Plantronics headset voor pc (sjype en voip) en iphone. Werkt perfect. Maar af en toe wil ik ook even een youtube filmpje kijken. Om de rest op kantoor niet te storen koppel ik dan de gewone oordopjes van apple aan mijn telefoon maar kan ik dit geluid niet afspelen op mijn plantronics headset bt600? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid (zonder headset) muziek, youtube e.d. | AbKebabb | iPhone algemeen | 19 | 28-09-14 12:38 |
iPhone: 5s: Bluetooth en geluid headset | Kubbie92 | Jailbreak | 1 | 28-02-14 12:00 |
Bluetooth headset met ipad 2:enkel geluid via rechter kanaal | Dolfie | iPad algemeen | 0 | 28-11-13 21:38 |
Geen geluid met bluetooth headset | Andreasjoy | iPhone algemeen | 0 | 19-06-11 08:39 |
|
|