Airpods hinderlijk voor mensen rondom u. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) M'n zoon is fervente Apple fan en ja, ook de Airpods ontbreken dan niet. Het geluid van die Airpods worden door m'n vrouw en mezelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Airpods hinderlijk voor mensen rondom u.
M'n zoon is fervente Apple fan en ja, ook de Airpods ontbreken dan niet.
Het geluid van die Airpods worden door m'n vrouw en mezelf niet als aangenaam ervaren. Wij kijken TV, meneer kijkt naar iets anders op z'n iPad en gebruikt z'n Airpods, en dat is echt hinderlijk. We gaan op vakantie (1 vd weinig momenten dat we met z'n in de auto zitten en het geluid van z'n pods stoort enorm. Na tal van discussies dat hij dat niet zo luid moet zetten heb ik die rommel zelf eens in m'n oren geduwd, en ik heb vastgesteld dat het geluid op maximum volume allesbehalve luid is, maar dat het dan wel storend is voor mensen rondom u. Ik gebruik zelf een setje wireless in-ears van het merk Edifier en die hebben niet alleen een veeeeel beter geluid, ze storen niemand als je ze inhebt. Wat zijn de ervaringen van andere Airpods gebruikers? Klagen jullie medemensen ook van hogervernoemd fenomeen? Grts |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien je zoon dan ook maar een paar Edifier in-ears geven. Probleem opgelost!
|
|
||||
|
||||
Misschien hebben wij dan geen last meer van dat geluid, maar dat was niet de vraag 😀
Ik zou graag van andere Airpods-gebruikers te weten willen komen of wij de enigen zijn die dit ervaren. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik airpods en nog nooit gehoord dat anderen het geluid ook konden horen.
|
|
|||
|
|||
Hier ook nog nooit gehoord van anderen dat ze last hebben van het geluid
|
|
||||
|
||||
Zou het kunnen dat ze misschien te los in z'n oren zitten en er daardoor geluid hoorbaar is voor mensen rondom hem?
Alvast bedankt voor de reacties! |
|
|||
|
|||
Ik gebruik ze ook allang mijn partner hoort ze niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oplossing voor ALLE problemen rondom SIPHON (gratis vast bellen) opgelost..aaah :) | jeeteecorp | iPhone algemeen | 25 | 21-03-08 21:24 |
|
|