iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Mijn ervaring met Fabrix Cases (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/1895-mijn-ervaring-fabrix-cases.html)

Hans1102 10-08-08 14:55

Fabrix Cases
 
Hey boys,

Ik heb vorige week bij www.fabrixcases.nl de black suit gekocht en ik had hem de volgende dag meteen in huis. Het enige was dat ik het geld moest over maken via een bank transactie, ideal word nog niet aangeboden. Voor de rest heel erg snel in huis dus dat is altijd goed!!

Dani1 10-08-08 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1102 (Bericht 166145)
Hey boys,

Ik heb vorige week bij www.fabrixcases.nl de black suit gekocht en ik had hem de volgende dag meteen in huis. Het enige was dat ik het geld moest over maken via een bank transactie, ideal word nog niet aangeboden. Voor de rest heel erg snel in huis dus dat is altijd goed!!


ik denk dat het dan niet de fabrix cases site zelf was.. ze zitten nl in singapore, en ik neem aan dat als je hem besteld, de sleeve niet in 1 dag van singapore in nederland is..
als je hier in de webshop besteld heb je hem wel de volgende dag thuis..

Hans1102 10-08-08 15:42

RE:Fabrix cases
 
Ik weet het niet, maar had hem besteld en de volgende dag in huis. Verder zei mijn huisgenoot dat www.fabrixcases.nl een reseller in Nederland is. Dus dan hoef je ook niet helemaal uit Singapore te bestellen.

GR;)

Dani1 10-08-08 15:46

klopt idd.. de prijzen staan hier ook in euro's en er staat idd bij dat het om een 24 uurs levering gaat ;) en ook een stuk goedkoper als hier in de webshop aangezien je geen verzendkosten hoef te betalen :D thnkx voor de tip ;)

TradeMark 10-08-08 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 (Bericht 166174)
ik denk dat het dan niet de fabrix cases site zelf was.. ze zitten nl in singapore, en ik neem aan dat als je hem besteld, de sleeve niet in 1 dag van singapore in nederland is..
als je hier in de webshop besteld heb je hem wel de volgende dag thuis..

Als je de website zou bekijken zie je dat het een Nederlandse reseller is...Ze zitten in Alkmaar. Dus bedankt voor de tip! Heb meteen de black suit besteld aangezien die hier maar niet binnenkomt. Zat nog te twijfelen om m in de internationale store te bestellen, maar dit is natuurlijk veel beter!

zerocoolsneek 10-08-08 17:47

Ook mensen te spreken over de binnenvoering?
Krast deze je iPhone achterkant niet?
Ik had namelijk bij een Belkin Case bij mijn iPod Touch een labeltje in de binnenkant, welke kraste op mijn chroom achterkant.

Dani1 10-08-08 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zerocoolsneek (Bericht 166279)
Ook mensen te spreken over de binnenvoering?
Krast deze je iPhone achterkant niet?
Ik had namelijk bij een Belkin Case bij mijn iPod Touch een labeltje in de binnenkant, welke kraste op mijn chroom achterkant.

bij mij zit er geen 1 krasje op, ik vind de binnenvoering echt top! lekker dik en stevig. er zit idd een zwart dingetje aan de sleeve waaraan je iets kan bevestigen, maar die hangt altijd buiten de sleeve bij mij zeg maar, dus die kan niks bekrassen ofzo.

Jayster 10-08-08 19:40

Ik heb er ook een. Ik vind ze top. Deze blijft er zeker omheen todat ik een case bij Miniot bestel

AlexTemora 10-08-08 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 (Bericht 165694)
ik vind dat ze die sleeve die alextemora heeft hier ook moeten verkopen bij de accesoires.. zou goed verkopen denk ik ;)
ik zie trouwens op de site van fabrixcases die sleeve alleen bij limited edition staan, en daarbij kan je niet kiezen uit de iphone of de iphone 3G, hij is er blijkbaar alleen voor de 1st gen iphone, aangezien die ook langs de sleeve ligt op het plaatje..ook kan je bij deze sleeve niet zelf de maten aangeven, net als bij andere sleeves die je besteld..misschien dat ie daarom te krap zit omdat ie eigelijk niet voor de 3G bedoelt is?

Hij past precies om mijn 3G, iets ruimer dan ik verwacht had zelfs. Zelfs op de verpakking staat dat hij ready for 3G is.

Hans1102 12-08-08 11:50

Fabrixcases
 
Hallo iedereen,

Ik heb gister voor de 2e keer een hoesjes bij www.fabrixcases.nl besteld de blackpinstripes. De hoesjes zitten egt goed. Ik vind het egt lekker dat er nu in NL een reseller zit van Fabrixcases:D

GForce 12-08-08 21:36

Enige tijd geleden heb ik voor mijn iPhone 3G een Black Suit besteld, en hoewel er 'Fit for iPhone 3G' op het doosje staat blijft toch de silent knop telkens hangen aan de binnenkant. Het is nu al zover dat er een gaatje is ontstaan aan de binnenkant. Ik heb Fabrix een mailtje gestuurd, even kijken wat ze er van zeggen. :)

TradeMark 12-08-08 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1102 (Bericht 167572)
Hallo iedereen,

Ik heb gister voor de 2e keer een hoesjes bij www.fabrixcases.nl besteld de blackpinstripes. De hoesjes zitten egt goed. Ik vind het egt lekker dat er nu in NL een reseller zit van Fabrixcases:D

Jup, bij mij polfte vandaag de black suit op de mat :) Zondagavond geld overgemaakt, dus goeie service! Prima hoes idd, erg tevreden mee :)

Goudvis12 17-08-08 12:08

Gewoon via ideal betalen?

Dani1 17-08-08 12:45

op de website staat;

in een reactie op een mail ontvangt u de betalingsgegevens voor een bankoverschrijving. dus denk geen ideal..

frida 17-08-08 13:40

Kan de boven kant dicht, mocht je de case verkeerd om houden dat de iphone er dan niet uitvalt?!

Dani1 17-08-08 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frida (Bericht 170673)
Kan de boven kant dicht, mocht je de case verkeerd om houden dat de iphone er dan niet uitvalt?!

nee, de bovenkant kan niet dicht, maar ook al zou je hem ondersteboven houden dan zit de iphone nog strak in de case en valt ie er bij mij niet uit..

knrd 21-08-08 16:20

Vandaag mijn 2de case besteld :cool:

Mijn vorige had een klein probleempje omdat die iets te strak om mijn iphone zat.. Maar dankzij de goede support van iphonecentre is mijn case vervangen door een iets wat grotere en past hij nu perfect :D

tita14 21-08-08 18:46

Ik heb 6-8-2008 een hoesje besteld via Fabrix singapore.. nog steeds niks binnen, ik heb al twee keer gemaild maar niks teruggekregen.. ook heb ik de fabrix Nederland gemaild of zij me konden helpen... ook niks gehoord :confused: beetje raar allemaal.. ik heb wel betaald en een ordernummer

iCulture 21-08-08 22:00

Review: Fabrix, stoffen case voor iPhone en iPhone 3G
 
De Fabrix-cases zijn mateloos populair. Daarom een review van twee mannen-cases en twee vrouwen-cases, beide handgemaakt van stof.

Lees verder over: Review: Fabrix, stoffen case voor iPhone en iPhone 3G

Tag:

Wingzero 22-08-08 19:09

ze hebben op de nederlandse site een beetje weinig keus... of ligt dat nou aan mij?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:51.