Magsafe lader trilt discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vandaag de macsafe lader binnen gekregen, voor de iPhone 12, als deze is aangesloten voel je de chargeer aan de onderzijde iets trillen, het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Magsafe lader trilt
Heb vandaag de macsafe lader binnen gekregen, voor de iPhone 12, als deze is aangesloten voel je de chargeer aan de onderzijde iets trillen, het lijkt een “elektrisch” gevoel, las er al iets over op t internet, mogelijk nog meer mensen hier last van?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit voel ik ook. Zal wel normaal zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Warm worden bij opladen is ook normaal
|
|
|||
|
|||
Hier ook het trillen (meer vibreren) met de originele Apple MagSafe lader. Het trillen lijkt niet altijd aanwezig te zijn, maar alleen als de batterij bijna vol is. In het begin (bij een vrij lege batterij) trilt hij niet volgens mij. Lijk meer dat het trillen alleen is als hij gaat druppelladen aan het einde.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 03-10-21 om 16:38 ---------- @Gonster Warmte bij laden is heel normaal. Hoe sneller je laadt, hoe meer warmte. Elektrische auto's die staan te laden (Tesla's aan een Tesla Super Charger bijvoorbeeld) staan allemaal flink te koelen tijdens het laden. Er zit niet voor niets een koelpakket met koelvloeistof in die accu's. |
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels een andere macsafe deze lijkt niet te trillen….
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beeld iphone 6 blijft zwart en piept/trilt om de 2-3 sec als hij aan de lader zit | hjhm | iPhone algemeen | 4 | 03-08-15 00:27 |
|
|