Iphone 3g oortjes--->Iphone 2g discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kun je de oortjes van de iPhone 3G ook gebruiken voor de eerste generatie iPhone?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g oortjes--->Iphone 2g
Kun je de oortjes van de iPhone 3G ook gebruiken voor de eerste generatie iPhone?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, is een verschil
|
|||
|
|||
De 1st gen passen wel in de 3G en werken perfect bij mij.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net mijn 3G kabeltje in mijn 1st Gen iPhone gestoken en dat werkt ook gewoon goed.
Kan je jouw statement onderbouwen?? |
|
||||
|
||||
Ik wou een paar oortjes kopen voor de 1gen van de iPhone en ben naar een Switch-winkel geweest. Daar hebben ze me gemeld dat ze geen accesiores voor de G1 verkopen en dat de oortjes van de G3 niet werken op de G1.
Dit omdat de aansluiting op de G1 verzonken zit in het toestel en deze van de G3 niet. |
|
||||
|
||||
Dat klopt, maar de originele oordopjes van de 3G zijn EXACT het zelfde als die van de 2G, dus ook met een dunne aansluiting, en dat past gewoon in de 2G
|
|
|||
|
|||
Bij mij hebben allebei de oortjes (1st gen en 3G) dezelfde aansluiting (plug). Dus dat moet geen probleem. Zijn. Toen ik muziek luisterde op mijn 1st gen deed hij dat ook gewoon. Het knopje doet het ook gewoon om te pauzeren. Het enige wat ik niet getest heb is bellen omdat ik geen zin had om de sim te wisselen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone - 'controller' - Oortjes | XiniP | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 15-02-11 23:45 |
oortjes iphone 4 | Scooter | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 22-08-10 12:35 |
iPhone oortjes | S¡mon | Archief | 9 | 10-10-09 21:31 |
iPhone oortjes | S¡mon | Archief | 2 | 10-10-09 13:17 |
Iphone oortjes | rikfrombelgium | iPhone accessoires en onderdelen | 16 | 30-05-09 11:46 |
|
|