Goede case voor me 13 pro max discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had eerder een Mous case voor me oude telefoon. Nu wil ik voor me 13 pro Max ook een goede case. Ik ben erg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goede case voor me 13 pro max
Ik had eerder een Mous case voor me oude telefoon.
Nu wil ik voor me 13 pro Max ook een goede case. Ik ben erg tevreden over de Mous case,maar die zijn niet te vinden in NL. Wat is nog meer een goede case, niet te dik maar wel val protectie?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dithoesje voor mijn iPhone 13 Pro Max. Ik heb hem al sinds release en hij is nog steeds goed. Is een aantal keer flink gevallen maar heeft het (waarschijnlijk dankzij het hoesje) goed overleefd. Deze is niet zo dik.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goede case met systeem van samsung flip cover | frerodes | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-03-13 13:39 |
Gezocht: unieke/goede ipad 4 case | ries123 | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 01-03-13 16:57 |
Goede case voor 3G? | pascalletje | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 23-07-08 14:04 |
|
|