//

HomePod siri geen NL (geen update)

HomePod siri geen NL (geen update) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist kreeg zoon van Sint een HomePod. We hingen hem aan stroom en hij werd meteen herkend door iPhone SE2020 van zoon. Bij het kiezen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-12-22, 23:04
marloeswitjes marloeswitjes is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 7
Standaard HomePod siri geen NL (geen update)

Zojuist kreeg zoon van Sint een HomePod. We hingen hem aan stroom en hij werd meteen herkend door iPhone SE2020 van zoon. Bij het kiezen van de taal kon hij niet uit NL kiezen. Een snel rondje Google leerde mij dat daarvoor eerst een update nodig is. Als we in de woning-app naar softwareupdates voor de HomePod gaan staat die op 14.4 met de melding dat hij up-to-date is. Geen updates beschikbaar. Online zie ik dat er inmiddels al heel wat updates geweest zijn sindsdien en dat de taal NL pas vanaf 15.2 is, maar hoe kom ik daar?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-23, 21:17
eliane83 eliane83 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2023
Berichten: 2
Standaard

Ik had hetzelfde probleem. Ik weet niet of je een MacBook hebt? Maar ik heb de HomePod toen aan mijn Mac gehangen en hem zo geüpdatet. Toen de HomePod opnieuw geconfigureerd en toen had ik ook Siri in het Nederlands.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:23.