bestskinsever invisible shield vraagje. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb de invissible screen van best skins ever gekocht, alleen heb ik een probleem met het er op zetten. als ik de protector ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bestskinsever invisible shield vraagje.
Hallo,
ik heb de invissible screen van best skins ever gekocht, alleen heb ik een probleem met het er op zetten. als ik de protector op m'n scherm wil plakken d.m.v water en afwasmiddel zit ie gewoon mooi en zijn alle belletjes eruit, maar als ik dan naar m'n beeld kijk zie ik allemaal pixxels gekleurd, mijn vraag is gaan die vanzelf weg naarmate de screenprotector opdroogt? Alvast bedankt! Sem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
weet eimand het misschien?
|
|
||||
|
||||
Is het nog niet beter geworden dan? Komt wel eens vaker voor dat het enige dagen kan duren voordat alle vocht onder de protector verdwenen is.
|
|||
|
|||
nou ik heb 'm er nog niet opgeplakt want ik durf 't niet omdat ik al die gekleurde pixels zie, daarom mijn vraag verdwijnen deze nadat ik de portector heb opgeplakt of blijf ik het zien.
|
|
||||
|
||||
Deze zullen verdwijnen na een aantal dagen als het vocht is verdwenen onder de protector.
|
|
|||
|
|||
okea bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Invisible SHIELD voor iPhone 4 | Tim4444 | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 21-08-10 16:50 |
Deathgrip in ZAGG Invisible Shield | I-Travel | iPhone algemeen | 13 | 17-08-10 18:44 |
ZAGG Invisible shield | francebramie | iPad algemeen | 5 | 21-07-10 22:03 |
Invisible Shield - welk merk best | kwakkwakje | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 25-01-09 21:10 |
Problemen met Invisible Shield | Yash100 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 18-08-08 22:15 |
|
|