Tubod discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op het internet ( CréAmO.nl ) zag ik een super gadget voor mijn Ipod...een buizenversterker! Ik ben een redelijke muziekfreak and this is a wanna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Tubod
Op het internet (CréAmO.nl) zag ik een super gadget voor mijn Ipod...een buizenversterker!
Ik ben een redelijke muziekfreak and this is a wanna have!!! Maar werkt hij ook met de Iphone? Kan er niets over vinden op het internet en mailtjes naar de website worden niet beantwoord... Iemand enig idee? Jeroen
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Meen ergens te gelezen te hebben dat het geeen echte buizenversterkers is, maar dat het eerder het showelement verzorgt . Ben niet 100% zeker dus ga niet onmiddelijk af op wat ik zeg he .
|
|
||||
|
||||
Uber stijlvol dingetje echter iets te duur "449" damn das een iPhone extra...
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
ja, vreselijk duur, maar dat zijn buizenversterkers altijd wel...en dit is een mooie toevoeging voor je huiskamer! Gotta have it...
|
|
||||
|
||||
Hmm i agree... Een echte gadgets voor de iPhone/iPod buizenversterker liefhebber...
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Serieus...toch maar een platenspeler gekocht...hihi!
Wel een witte, t' oog wil ook wat. |
|
||||
|
||||
Hahah LP platen bedoel je..?
However dat lijkt me idd een goedkopere/slimmere keuze |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|