iPhone 1ste gen GPS gezocht discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vroeger had ik een topic gelezen over dat men een GPS module hadden gemaakt voor de iPhone 1ste gen. Waar kan ik nu zo eentje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Vroeger had ik een topic gelezen over dat men een GPS module hadden gemaakt voor de iPhone 1ste gen.
Waar kan ik nu zo eentje nog vinden? Mvg, Bernd |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik kon niet langer wachten en heb inmiddels besloten dat de Iphone niet alles kan en dus een echte losse gps unit van het merk Garmin gekocht. Grote voordeel: vele kaarten beschikbaar en ook zonder dataverbinding te gebruiken, waterdicht en kan tegen een stootje; niet te vergeten de lange gebruiksduur op een lading van de accu.
Blijft over een 2G voor de muziek en te bellen natuurlijk! |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1ste gen FW 1.1.4 | joris3392 | Archief | 1 | 04-03-10 19:28 |
Probleempje met 1ste gen iPhone | Gerardo1991 | Archief | 3 | 20-12-09 22:24 |
1ste gen. iPhone batterij probleem 3.0 | Sonicje | Archief | 1 | 28-06-09 23:01 |
iPhone 1ste gen Firmware 2.2 | berndvp | Archief | 1 | 23-11-08 13:30 |
Conclusie na 3 weken 1ste gen of 2de gen? | schulo | Archief | 1 | 01-08-08 12:28 |
|
|