Wattsound autoradio Kruidvat discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week de Wattsound autoradio gekocht bij Kruidvat. Oa. Bluetooth USB SD MP3/WMA etc etc voor 55 euro! Bluetooth op telefoon aan...pairen met de autoradio ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wattsound autoradio Kruidvat
Vorige week de Wattsound autoradio gekocht bij Kruidvat.
Oa. Bluetooth USB SD MP3/WMA etc etc voor 55 euro! Bluetooth op telefoon aan...pairen met de autoradio en klaar! WERKT PERFECT! Geluid van de radio dempt meteen en je hebt uitstekend geluid. Goedkope autoradio van Parrot in principe. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is het ook mogelijk om muziek van de iphone op de autoradio te spelen.
|
|
|||
|
|||
nee dat kan de radio alleen met de Ipod helaas.
Ik heb hem gekocht omdat mijn radio gejat was. en voor 55 euro een "parrot wannebe" die alles kan nu alleen kijken hoelang hij het volhoud |
|
|||
|
|||
oke, dat is jammer.
Ik heb zelf al 2 jaar een ding van de lidl. 30 euro maar doet het nog steeds goed |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone via autoradio | freewillie999 | Muziek, foto & video | 3 | 18-10-10 22:14 |
Autoradio en Iphone | zik | iPhone algemeen | 4 | 22-03-10 17:48 |
Iphone autoradio | Fronda | Archief | 1 | 08-03-10 23:37 |
Iphone connect en disconnect constant in autolader (Philips nu te koop bij Kruidvat) | kooimens | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 07-07-09 01:34 |
kabel autoradio | Gordon | iPhone algemeen | 3 | 10-06-09 21:51 |
|
|