Is de iPhone ook met hoes toch geschikt voor dock? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is de iPhone 3G met een Marware siliconen hoes eromheen toch in het Apple 3G iPhone Dock te plaatsen of heeft iemand een andere (dock) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is de iPhone ook met hoes toch geschikt voor dock?
Is de iPhone 3G met een Marware siliconen hoes eromheen toch in het Apple 3G iPhone Dock te plaatsen of heeft iemand een andere (dock) tip?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien is de Incase Slider of de Contour Flick wat voor je?
Het onderste klepje maakt het gemakkelijk je iPhone te gebruiken met het Dock.
|
|||
|
|||
Hartelijk dank iMario, doch ik heb pas die Marware gekocht en om nu 35 euro uit te geven voor een andere hoes gaat me nu te ver. Die dock is ook min of meer een luxe, dus ik zie er vanaf.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Video mirroring ook geschikt voor iPhone? | PatrickMegens | Muziek, foto & video | 1 | 14-03-11 19:36 |
iPod klokradio ook geschikt voor iPhone | Hans L | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 27-12-09 12:10 |
SummerBoard nu ook geschikt voor iPhone firmware 1.1.3 | cougar | Jailbreak apps en thema's | 30 | 09-02-08 22:30 |
|
|