Kantelbare autocarkit 3GS discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, weet iemand hier een goede kantelbare carkit? Dit omdat ik nu navigatie heb. Heb al een normale die goed werkt maar kan nergens een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kantelbare autocarkit 3GS
Hallo,
weet iemand hier een goede kantelbare carkit? Dit omdat ik nu navigatie heb. Heb al een normale die goed werkt maar kan nergens een goede kantelbare vinden! Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die van tomtom???
http://www.iphoneclub.nl/29735/tomto...de-iphone-aan/ Deze kan je ook los kopen.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik weet niet of die van tomtom werkt met navigon?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
TomTom carkit werkt wel degelijk met Navigon of eender welk GPS software pakket.
TomTom carkit is niet alleen een houder maar een carkit met AUX uitgang, BT carkit, GPS versterker en lader. Dus geen appels met peren vergelijken De houder van Magellan zou ik eerder concurrentie noemen dan deze van Navigon voor de TT carkit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En indien we toch appels met peren zouden vergelijken, dat is die navigon houder met lader voor 40euro wel wat duurder in vergelijking met de functies wat je bij de tomtom carkit allemaal krijgt voor 99euro
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dat is zeker !
heb een houder gekocht bij Apple IPhone 3G / 3GS | Gsm Accessoires Goedkoop en Gratis Verzending en is top! trilt niet ,zit een oplader bij en display folie kost 24.95 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
|
|