ik kan geen lader vinden voor mijn iphone usa discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een iphone van een vriend gekregen uit usa maar nu kan ik hier in nederland geen lader vinden hoe en waar kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik kan geen lader vinden voor mijn iphone usa
hallo ik heb een iphone van een vriend gekregen uit usa maar nu kan ik hier in nederland geen lader vinden hoe en waar kan ik er 1 vinden kan iemand me helpen gaat om een 16gb
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar heb je dan gekeken? Zie de Apple site of bij elke grote of kleine electronicasite of winkel. meer laders dan je geld voor hebt. Een lader is een lader is een lader (zelfs als die iPhone uit Zimbabwe komt) zolang de aansluiting (USB) klopt en de uitgangsspanning (5V). |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
kan geen lader vinden
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mocht je een lader zoeken met een mini/micro USB uitgang, die zul je niet kunnen vinden. Heb je eigenlijk wel een iPhone begint erop te lijken van niet. Laatst gewijzigd door forum.bericht; 14-07-09 om 17:02. |
|
||||
|
||||
Bedoel je zoiets??:
Zo ja, dan heb je geen iPhone Dit is de stekker die je nodig hebt voor een iPhone: |
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat vragensteller tot de conclusie is gekomen dat die "vriend" een nepperd gestuurd heeft. Van je vrienden moet je het hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: waar kan ik mijn film terug vinden op mijn iphone | henkie73 | Muziek, foto & video | 2 | 23-04-11 22:33 |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
kan maar geen passende gebruiksaanwijzing voor mijn iphone vinden! | bibi012 | iPhone algemeen | 32 | 29-11-10 00:43 |
Waar kan ik mijn herstel copie vinden en terug op mijn iphone plaatsen? | dakine | iTunes | 5 | 12-02-10 17:33 |
kan geen customize op mijn scherm vinden | MisterM24 | iPhone algemeen | 3 | 06-08-08 00:56 |
|
|