//

Iphone en Nokia carkit 100

Iphone en Nokia carkit 100 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een iphone 3g, de nokia carkit 100 werkt ook heel goed met de iphone,de carkit heeft een kleine afstandsbediening en kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-07-09, 10:53
adbossinga adbossinga is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard Iphone en Nokia carkit 100

Ik heb sinds kort een iphone 3g, de nokia carkit 100 werkt ook heel goed met de iphone,de carkit heeft een kleine afstandsbediening en kan audio streamen over zijn ingebouwde versterker,de music mute wordt standaard meegeleverd bij de carkit (geluid over alle speakers).Ik heb de iphone via een ipod tomtom connect kabel verbonden met mijn TomTom 7000 (is hetzelfde als Go730 bijv). Je kunt nu de iphone bedienen via het speciale ipod menu op de tomtom en de audio streamt hij via bluetooth over de nokia carkit, krijg ik een gesprek binnen of zegt de navi stem wat dan mute het geluid van de iphone. De iphone wordt niet geladen omdat de iphone connect kabel er onderin zit maar dit heb ik opgelost door een "passtrough" laad kabel aan te schaffen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W levindenboer iPhone accessoires en onderdelen 3 07-01-14 21:42
Iphone met nokia carkit openders iPhone algemeen 10 16-01-11 17:40
FW 2.1 en Nokia CK-7W carkit Channie iPhone algemeen 3 02-06-10 12:08
iPhone 3GS + nokia ck-7w carkit mylifetime iPhone algemeen 8 09-09-09 13:01
Nokia carkit ck20w Tarikc iPhone accessoires en onderdelen 1 25-03-08 10:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37.