//

Mophie Juice Pack NIET compatibel met Iphone 3GS

Mophie Juice Pack NIET compatibel met Iphone 3GS discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mede naar aanleiding van berichten op de iPhoneclub een Mophie Juice Pack 3G gekocht. Ben zelf in het bezit van een nieuwe 3GS met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-09, 11:06
gtabak gtabak is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Thumbs down Mophie Juice Pack NIET compatibel met Iphone 3GS

Mede naar aanleiding van berichten op de iPhoneclub een Mophie Juice Pack 3G gekocht. Ben zelf in het bezit van een nieuwe 3GS met de laatste firmware (3.1.2).

Uiteraard eerst even gechecked of de accu wel geschikt is voor de 3GS, geen enkel probleem volgens de website van de fabrikant.

Gekocht om de accuduur te verlengen, waarbij de accu aan de Iphone kan blijven tijdens opladen en synchroniseren.

Met dat laatste al meteen een probleem, synchroniseren gaat niet. De Iphone begint wild te piepen en stopt pas als je hem loskoppelt. Blijkt achteraf een gekend probleem te zijn. De fabrikant zegt dat je dan de accu moet loskoppelen van de Iphone en direct op de Iphone moet synchroniseren. Kan natuurlijk, maar ze claimen nog steeds (op hun website) dat je met een aangekoppelde Juice Pack kunt synchroniseren.

Tot hier aan toe wellicht mee te leven, maar in gebruik bleek dat na een korte tijd het Juice Pack stopt met opladen van de Iphone en "vast" slaat. Dat wil zeggen, dat drukken op het knopje op de achterkant (accucapaciteit) niets meer doet (geen led's lichten op, terwijl het pack toch bijna vol is) en er ook niet meer opgeladen wordt (het accu icoontje van de Iphone geeft dan ook niet meer aan dat het Juice Pack is aangekoppeld.

Het vreemde is, dat als je het Juice Pack los (via USB) even aan een voeding op computer hangt, de hele zaak weer werkt. Echter, na koppelen met de Iphone komt de storing weer terug.

Even gedacht dat er iets mis was met m'n Iphone, maar die bleek bij controle prima in orde te zijn. Terug naar de winkel (iCenter XL Uitgeest) en meteen een nieuwe gekregen. Maar....... ook die weer hetzelfde probleem.

Daarna m'n geld terug gekregen (prima zaak, kom er al langer) en op onderzoek gegaan op Internet. Synchronisatie-probleem komt een paar keer voor, het "blokkeren" wordt ook een paar keer gemeld. Daarbij wordt gesteld dat de Iphone 3GS niet compatibel is het Juice Pack.

Fabrikant blijft echter volhouden dat er geen probleem is met de 3GS.

Potentiële kopers, opgelet dus. Maak bij eventuele aankoop goede afspraken over terugbrengen en geld terug krijgen!!!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-10, 16:58
Taffie Taffie is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 18
Thumbs down

Klopt. Heb dezelfde problemen. Ook gekocht bij Icenter (Amstelveen). Vreemd dat ze het ding dan ook gewoon blijven verkopen, terwijl men weet dat het een non-product is.

Trouwens, oppassen met deze zaak want ze verkopen veel spullen die niet werken! Heb ruime ervaring met Time Capsule, LaCie harde schijf en nu weer met deze Mophie. Alles nieuw gekocht...alles razendsnel stuk.

Niettemin, Mophie gaat terug plus een mailtje naar de fabrikant.
  #3  
Oud 13-01-10, 17:13
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

Heel vreemd dat dan zelfs Apple in hun store aangeeft dat het compatibel is
  #4  
Oud 13-01-10, 20:54
oudesluys oudesluys is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik heb hem ook gekocht bij icenter in zoetermeer...niets van het probleem bekend met de 3gs....
hij laad gewoon op en doet alles wat ik wil...dat synchroniseren nooit geprobeerd....is voor mij ook niet belangrijk...is een juice pack dat is voor mij de voornaamste reden vand e aanschaf...verlenging batterij....
  #5  
Oud 13-01-10, 21:00
zerocool zerocool is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Standaard

heb ook een 3gs met 3.1.2 en een juice pack air. Hier ook geen problemen. Synchroniseren werkt ook perfect.
  #6  
Oud 13-01-10, 22:20
Taffie Taffie is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 18
Standaard

Thnx voor de reacties.
Het kan blijkbaar dus wel.
Ga wel even terug naar de winkel en kijken wat ze eraan kunnen doen.
  #7  
Oud 12-08-10, 09:51
Tolarian Tolarian is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 76
Standaard

Ik ben nou ook al heel de tijd aan het twijfelen om zo een pack aan te schaffen, maar heletijd positieve en negatieve reacties :-s

de balans blijft 50/50 staan :-(
  #8  
Oud 14-08-10, 21:48
Leili Leili is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

ik heb ook geeen problemen met mohpie juice pack
  #9  
Oud 15-08-10, 11:26
solexpaul solexpaul is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Bij mij doet hij het ook prima met mijn 3GS, kan wel drie dagen op een acculading doen.

Groet,

Paul
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mophie Juice Pack Air icm iPhone 3G met Invisible Shield Yash100 iPhone accessoires en onderdelen 0 14-05-09 10:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.