iPhone 'iPhone' pouch?? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie ken deze? Zo ja, weet iemand waar en of je deze kunt kopen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 'iPhone' pouch??
Wie ken deze? Zo ja, weet iemand waar en of je deze kunt kopen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb er een. Via Ebay gekocht, zoek een beetje rond.
Soft Pouch Case for Apple iPhone 3G s 3Gs 2G iPod Touch - eBay, Mobile Phone Accessories, Mobile Home Phones, Wholesale Job Lots. (Eindtijd 08-nov-09 12:39:04 CET) Die heb ik gekocht... |
|
|||
|
|||
Oeps, eBay idd (als enige) nog niet gecheckt. Gelijk maar gekocht, want voor dat geld hoe je het niet te laten. Top!!
Hartelijk bedankt!! |
|
||||
|
||||
Ik heb precies deze, heb hem op www . dealextreme . nl gekocht, $1,50 ofzo incl verzendkosten. Het is een betrouwbare site maar je moet wel een pay pal account hebben om af te rekenen.
Succes! |
|
||||
|
||||
Heb er hier ook nog een gevonden. Nederlandse verkoper op ebay en gratis verzending
Soft Pocket Case For iPhone - eBay, Overige telefoontasjes, Telefoontasjes, Accessoires en onderdelen, GSM en telecom. (Eindtijd 22-nov-09 20:24:53 CET)
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt, -Swippi-
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen Sena UltraSlim Pouch iPhone 4 | PrittStift | Archief | 1 | 18-10-10 18:55 |
iPhone pouch | _kay_ | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 30-06-09 18:00 |
Sena UltraSlim Pouch | svenssonn | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 26-07-08 17:46 |
|
|