MCA window support (alleen houder) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar de iPhone houder van MCA. In de Shop (en de rest van internet shops) is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MCA window support (alleen houder)
Hoi,
Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar de iPhone houder van MCA. In de Shop (en de rest van internet shops) is ie alleen te koop met autolader en vent mount. http://shop.iphoneclub.nl/mca-window...-en-ipod-touch Ik ben al voorzien van een autolader, dus is het niet nodig om deze arbij te hebben. De site van MCA kan ik ook niet vinden via google Weet iemand waar ie misschien los te koop is? Of is er misschien een soortgelijk alternatief (Deze is nl redelijk slank qua model) Gr. Cubic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MCA Cradle Black bureaulader defect? | Ickal | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 09-06-10 11:06 |
MCA Autolader voor iPhone en iPod kapot door de kou?? | Solari | Koopinformatie Nederland | 0 | 15-01-10 11:34 |
FW 2.1 gelukt alleen Iphone start niet op. Alleen logo en trillen. Help? | fillem | iPhone algemeen | 28 | 15-10-08 01:43 |
Safari opent nieuw window | Yvarladze | iPhone algemeen | 1 | 08-05-08 20:51 |
|
|