iPhone headset jackplug discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste audiofielen, Ik ben al een tijdje op zoek naar een losse iPhone headset jackplug om zelf te solderen. Ik bedoel dus expliciet degene die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone headset jackplug
Beste audiofielen,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een losse iPhone headset jackplug om zelf te solderen. Ik bedoel dus expliciet degene die aan de meegeleverde headset vastzit, een zogenaamde TRRS (Tip-Ring-Ring-Sleeve, ook wel 4-polig) 3,5mm jackplug. Maar op een enkele kabel bij Conrad, welke schandalig hoge verzendkosten rekent over een kabeltje van 3 euro, niks anders kunnen vinden. Misschien heeft één van jullie een idee?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zoeken op eBay.com, zijn er genoeg te vinden. Toevallig vanmiddag ook naar op zoek geweest maar gekozen voor een haakse adapter die van 4 rings naar 3 rings gaat.
|
Labels |
audio, headset, iphone, jackplug, mod |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoofdtelefoon jackplug | Ernst Crebas | iPhone algemeen | 8 | 01-05-11 08:38 |
Bluetooth audio NIET gebruiken maar Jackplug | Thieu-s | iPhone algemeen | 0 | 08-10-10 14:37 |
Jackplug beschermer | FRISSEFLO | iPhone algemeen | 3 | 13-09-10 12:13 |
iPhone headset vraag | jlmr | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 16-07-08 12:18 |
|
|