Interesse / Inkoopactie Gelaskins discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik ben benieuwd of er eventueel interesse is voor deze Gelaskins. Apple iPhone Skins | GelaSkins Zeer mooie, removable (gemakkelijk achteraf te verwijderen), ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Ben je geïnteresseerd? |
|||
JA | 1 | 16,67% | |
NEE | 5 | 83,33% | |
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
Interesse / Inkoopactie Gelaskins
Hoi iedereen,
Ik ben benieuwd of er eventueel interesse is voor deze Gelaskins. Apple iPhone Skins | GelaSkins Zeer mooie, removable (gemakkelijk achteraf te verwijderen), skins voor achteraan je iPhone. Er is een gaatje vrijgehouden voor de camera en hij sluit mooi rond de iPhone. Je kan ook een gratis background downloaden zodat jouw iPhone een mooie stijl heeft, zowel achteraan, als vooraan. Ze kosten $14,95 het stuk en je kan er een optionele screen-protector bij nemen voor $7,75. Verzending kost $5,95, ook al bestel je er 4, of 8, of 10. Wat nu het leuke is: Als je er 3 koopt, krijg je het 1 gratis. Als je er 8 koopt, krijg je er 2 gratis. Even een berekening indien er 8 mensen dit wel zien zitten. Voor de verzending reken ik van België naar Nederland, verstuurd in een envenloppe (zal heus niet groot zijn). Jij zou mij kunnen betalen met Paypal. + 8 x $14,95 (8 personen kopen) - 2 x $14,95 (2 skins gratis) + 1 x $5,95 (1 x verzending) ========= $95,65 TOTAAL / 8 personen ========= $11,96 PER PERSOON in $ €8,16 PER PERSOON in € + €1,00 VERZENDING (gokje) ========= €9,16 TOTAAL PER PERSOON in plaats van +/- €15 als je er voor jezelf een koopt. Graag stemmen op de poll of je eventueel geïnteresseerd bent! Laatst gewijzigd door geerth; 17-01-08 om 00:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ze zien er wel mooi uit, maar ik zou eerst eens iemand willen horen die er al zo eentje heeft, dan weten we of die dingen goede kwaliteit zijn enz...
|
|||
|
|||
Ziet er erg leuk/mooi uit, maar ik kan nergens terugvinden hoeveel 'm(ili)m(eter)' zo'n Gelaskin toevoegt aan de iPhone // Ergens gebruikerservaringen te vinden?
|
|
||||
|
||||
Hij gaat dan (gokje) ook niet meer in je dock passen neem ik aan?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Oh, dat denk ik wel hoor. |
|
|||
|
|||
Ik doe wel mee als je gaat bestellen. Ik hoor wel hoe je het wilt doen met betaling etc.
gr jp |
|
||||
|
||||
heh wat jammer ik vind het wel een leuk idee maar wat een lelijke drukke themaas allemaal . (vind ik)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gelaskins ontwerpen | Rdammert | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 03-08-09 19:52 |
Gelaskins vs Decalgirl | Mobi666 | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 01-03-09 16:57 |
|
|