//

Garantie iPhone oordopjes bij Dixons

Garantie iPhone oordopjes bij Dixons discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Weet iemand of ik ook een jaar garantie ontvang wanneer ik de Orginele Apple iPhone oordopjes aanschaf bij Dixons, voor €24,99? Normaal als je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-01-10, 20:19
Dennis² Dennis² is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 67
Standaard Garantie iPhone oordopjes bij Dixons

Hallo!

Weet iemand of ik ook een jaar garantie ontvang wanneer ik de Orginele Apple iPhone oordopjes aanschaf bij Dixons, voor €24,99?

Normaal als je een iPod aanschaft bij Dixons krijg je hierop een jaar garantie. Je ontvangt ook garantie op de oordopjes. Hiervoor vullen ze het serialnummer van het apparaat in waarna ze het opsturen naar Apple.

Mijn vraag is of je ook garantie ontvangt wanneer je alleen oordopjes aanschaft? Aangezien mijn oordopjes meestal na 2 maanden versleten zijn blijft het toch veel geld om deze telkens te vervangen!

Alvast bedankt!

p.s. Ik zit momenteel in het buitenland waardoor ik niet zelf naar een Dixons zaak kan gaan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-01-10, 23:52
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

Misschien een keer andere oortjes proberen? Die van Apple staan nu niet bekend om de kwaliteit/ duurzaamheid.
__________________
Marc.
  #3  
Oud 25-01-10, 23:54
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Volgens mij heb je minimaal een half jaar garantie op oordopjes. Als er maar geen beschadigingen of breuken in zitten.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #4  
Oud 26-01-10, 10:44
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Normale garantie is 3 maanden op oordopjes.
  #5  
Oud 26-01-10, 12:18
Dennis² Dennis² is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 67
Standaard

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nog een reactie gevonden over dit nieuwsbericht:

Citaat:
Ik had bij dixons gehaald, Krijg je gewoon garantie voor half jaar of jaar dacht ik. Heb ze al 4 maanden en 2 keer zonder problemen omgeruild via de garantie omdat ze opgeblazen waren of dat een oortje kapot was. Maar ze vonden het wel apart dat ze zo snel stuk gaan omdat ze haast nooit iemand omruilde. Maar uit mijn ervaring gaan die apple oordopjes heel snel kapot en vroeger kocht ik ook altijd maar gewoon nieuwe wist ik veel dat je zo’n goeie garantie erop had xD
Opzich fijn om te weten dat je ook garantie ontvangt op de losse oordopjes. Ik heb al enkele malen mijn iPod oordopjes ingeruild ookal waren ze helemaal versleten door het velemalen gebruik. In mijn geval deden ze niet moeilijk over het ruilen.

Alleen is nog onduidelijk hoeveel maanden garantie hierop zit. Maargoed, daarvoor kun je het beste naar de winkel gaan.
  #6  
Oud 27-01-10, 12:23
Dennis² Dennis² is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 67
Standaard

Zo, even navraag gedaan bij Dixons: 12 maanden garantie.
Mijn vraag is beantwoord.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
oortjes kopen bij dixons ruberinho Koopinformatie Nederland 2 08-02-11 11:11
Iphone garantie-uitbreiding bij val of waterschade Crazyguy iPhone algemeen 1 24-10-10 22:40
garantie dixons risb1 iPhone algemeen 5 07-06-10 19:21
T-Mobile bij Dixons alo-b Odido (T-Mobile) 12 16-09-08 19:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:09.