Garantie iPhone oordopjes bij Dixons discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Weet iemand of ik ook een jaar garantie ontvang wanneer ik de Orginele Apple iPhone oordopjes aanschaf bij Dixons, voor €24,99? Normaal als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Garantie iPhone oordopjes bij Dixons
Hallo!
Weet iemand of ik ook een jaar garantie ontvang wanneer ik de Orginele Apple iPhone oordopjes aanschaf bij Dixons, voor €24,99? Normaal als je een iPod aanschaft bij Dixons krijg je hierop een jaar garantie. Je ontvangt ook garantie op de oordopjes. Hiervoor vullen ze het serialnummer van het apparaat in waarna ze het opsturen naar Apple. Mijn vraag is of je ook garantie ontvangt wanneer je alleen oordopjes aanschaft? Aangezien mijn oordopjes meestal na 2 maanden versleten zijn blijft het toch veel geld om deze telkens te vervangen! Alvast bedankt! p.s. Ik zit momenteel in het buitenland waardoor ik niet zelf naar een Dixons zaak kan gaan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien een keer andere oortjes proberen? Die van Apple staan nu niet bekend om de kwaliteit/ duurzaamheid.
|
||||
|
||||
Volgens mij heb je minimaal een half jaar garantie op oordopjes. Als er maar geen beschadigingen of breuken in zitten.
|
|||
|
|||
Normale garantie is 3 maanden op oordopjes.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nog een reactie gevonden over dit nieuwsbericht:
Citaat:
Alleen is nog onduidelijk hoeveel maanden garantie hierop zit. Maargoed, daarvoor kun je het beste naar de winkel gaan. |
|
|||
|
|||
Zo, even navraag gedaan bij Dixons: 12 maanden garantie.
Mijn vraag is beantwoord. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
oortjes kopen bij dixons | ruberinho | Koopinformatie Nederland | 2 | 08-02-11 11:11 |
Iphone garantie-uitbreiding bij val of waterschade | Crazyguy | iPhone algemeen | 1 | 24-10-10 22:40 |
garantie dixons | risb1 | iPhone algemeen | 5 | 07-06-10 19:21 |
T-Mobile bij Dixons | alo-b | Odido (T-Mobile) | 12 | 16-09-08 19:51 |
|
|