Dé carkit oplossing discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is maar het lijkt mij de meest eenvoudige doch meest gebruiksvriendelijke en goedkope carkit oplossing tot nu toe. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dé carkit oplossing
Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is maar het lijkt mij de meest eenvoudige doch meest gebruiksvriendelijke en goedkope carkit oplossing tot nu toe.
Men neeme:
En dan nu de oplossing: Hoe makkelijk zou het zijn als je met het aansluiten van 1 kabel zonder extra handelingen je iPhone kan opladen, muziek kan luisteren en telefoongesprekken kan voeren. Dat lijkt mij vrij makkelijk en goed te realiseren als ik de pinout van een dock connector bestudeer.
Ik kan mij haast niet voorstellen dat dit soort kant en klare opties nog niet verkrijgbaar zijn.. Maar waar?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met dit soort boardjes word het nog een stuk makkelijker. |
|
|||
|
|||
gewoon autoradio plaatsen die iphone ondersteunt en alles werkt perfect. Lijkt me veel eenvoudiger, niet?
|
|
|||
|
|||
In veel auto's staat het niet echt mooi om zo'n aftermarket radio te installeren met blauwe lampjes en grote chromen knoppen. Deze oplossing is dan ook meer bedoeld voor het behouden van de standaard radio.
Navraag heeft mij echter wel geleerd dat er meer nodig is dan alleen het simpelweg plaatsen van de in en outputs op het board. Daardoor word het een stuk minder makkelijk uitvoerbaar en ben ik zelf toch geneigd om voor de iSonitalk van Monster te kiezen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
heeft ook fatsoenlijke modellen in de verkoop. Niet alles hoeft voorzien te zijn van lampjes en chrome knoppen. Daarnaast, als die "standaard radio" die je wil houden écht zo goed was geweest zou deze wel voorzien zijn geweest van bluetooth. (zoals 95% van de radio's welke tegenwoordig worden gemaakt) (o.a.) Becker heeft bijvoorbeeld wel 'normaal' uitziende modellen en anders heeft je autodealer ook altijd wel meerdere passende oplossingen hiervoor. Zo behoud je toch de look/feel van een orgineel dash en heb je bluetooth. Het wordt natuurlijk een heel ander verhaal als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W | levindenboer | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-01-14 21:42 |
Carkit | Biver75 | Koopinformatie Nederland | 2 | 19-05-11 23:20 |
BT carkit en iPhone | pebro | iTunes | 97 | 21-03-11 20:47 |
Carkit naar Carkit probleem | herda | iPhone algemeen | 0 | 07-02-11 10:17 |
|
|