Lederen Sena hoesje valt na amper een jaar uit elkaar discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Lederen Sena hoesje valt na amper een jaar uit elkaar Via iphonecentre.nl heb ik vorig jaar maart een zwartlederen Sena hoesje besteld, deze valt nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lederen Sena hoesje valt na amper een jaar uit elkaar
Lederen Sena hoesje valt na amper een jaar uit elkaar
Via iphonecentre.nl heb ik vorig jaar maart een zwartlederen Sena hoesje besteld, deze valt nu aan de openingskant (boven dus) uit elkaar. Gisteren zag ik een Apple-winkel dat de hoesjes tegenwoordig genaaid/gestikt zijn aan deze bovenkant. Nog iets van garantie van toepassing of zelf maar onder de naaimachine leggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier idem, sinds juli vorig jaar in het bezit en sinds deze week laat de bovenkant los :-(
|
|
||||
|
||||
Als hij nog geen jaar is zou ik garantie claimen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs valt uit een raadsel!!! | rachid_sealiti | iPhone algemeen | 0 | 17-01-11 19:46 |
Gezocht: IPhone 2G uit elkaar halen | Uxstyle | iPhone algemeen | 0 | 15-11-10 12:08 |
iPhone valt voor een bepaalde tijd uit. Op wit scherm | magyco | Archief | 4 | 28-01-09 11:53 |
Het schermpje (ipod, safari, mxtube) valt telkens na een tijd vanzelf uit.. | orli | iPhone algemeen | 4 | 04-05-08 14:55 |
|
|