Lader / USB kabel mini iPhone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag een mini iPhone. Leuk dingetje. Gekregen van een kennis. Maar hij is zijn lader kwijt. Ik kan op internet o snel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lader / USB kabel mini iPhone
Ik heb sinds vandaag een mini iPhone. Leuk dingetje. Gekregen van een kennis. Maar hij is zijn lader kwijt. Ik kan op internet o snel niet vinden of hier een lader voor te koop is. Iemand hier die een idee heeft ?
En weet iemand of er voor de mini ook USB kabels te koop zijn ? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kabel (USB) | iKnidreeg | Koopinformatie Nederland | 39 | 28-01-12 18:17 |
Met iphone via usb kabel op internet | dutchronnie | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-11-10 23:33 |
iPhone 4 UK usb lader | KK001 | iPhone algemeen | 1 | 09-11-10 17:57 |
Iphone Dock lange usb kabel | Pdeb1993 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 07-02-09 23:08 |
Nieuwe originele usb lader??? | waalboer | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 24-11-08 15:28 |
|
|